V posledných rokoch sa už stalo tradíciou, že väčšina ľadovej plochy na extraligových štadiónoch je posiata reklamami či logami sponzorov do takej miery, že pripomína skúšobné ťahy štetcom na plátne maliara.
„Kluby si tvoria cenníky, za koľko je k dispozícii ktoré miesto na ľade miesto toho, aby ponúkli partnerom moderný spôsob prezentácie, ktorý neprekáža pri sledovaní hry,“ uviedol Záruba.
Obzvlášť starší fanúšikovia môžu mať pri sledovaní domácich zápasov Pardubíc či Brna problém rozoznať, kde sa na pestrofarebnom klzisku nachádza puk.
„Sme síce ponorení v 21. storočí, no v tomto kluby akoby zamrzli v minulom čase,“ dodal Záruba.
Reagoval na príspevok bývalého reprezentanta Jiřího hrdinu, ktorý uverejnil fotku so zápasu Pardubíc so Spartou.
„Nie je na ľade a mantineloch v Pardubiciach zbytočne veľa miesta? Možno by sa tam ešte nejaká ta reklama vošla,“ napísal ironicky pod fotografiu s ľadom pokrytým reklamným obsahom.
Záruba v diskusii uviedol, že pod modernými spôsobmi prezentácie si predstavuje diverzifikáciu obrazu, videomaping či 3d projekciu. „V digitálnej ére je ich naozaj viacero.“
„Česť výnimkám,“ zakončil svoj kritický príspevok. Koho mal na mysli?
Podľa českého Blesku hlavne bohatý Třinec, v ktorom pôsobí viacero slovenských hráčov. Ten má vraj ľad „čistý ako kvet ľalia“.
Celý článok tu: ZDROJ ZDE ….✅ REKLAMU ✅ Môžete tu mať napríklad vo forme spätného odkazu viac :Ceny reklamy
….