Extrémne premeny si diváci zamilovali: Prekonali ďalší jesenný rekord

Suverénne víťazstvo si pripísala na konto aj nasledujúca reality šou Farma, konkurencii nedal šancu ani podvečerný rodinný seriál Mama na prenájom a zabodovali tiež večerné spravodajské relácie TV Markíza.

Obľúbená reality šou Extrémne premeny Slovensko – Druhá šanca na život si v stredu 16. októbra 2024 doslova podmanila divákov televízie Markíza. Siedmu premiérovú epizódu si v rámci aktuálnej 5. série vychutnal doposiaľ rekordný počet divákov a v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13–55 sa stala suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

horor Úsmev 2 Čítajte viac Prichádza horor, ktorý vydesí aj silné povahy. Z traileru tuhne krv v žilách

V tejto komerčnej cieľovej skupine Extrémne premeny Slovensko dorovnali doterajší rekordný rating 7,6 % a rovnako aj najvyšší trhový podiel 29,9 %. Konkurenčné programy výrazne zaostali, keď šou Česko Slovensko má talent zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel iba 14,3 % a detektívny film Vraždy v Champagne na verejnoprávnej Jednotke podiel na trhu len 10,4 %.

Na dojímavý a inšpiratívny príbeh Kamily Zemančíkovej, ktorej sa aj napriek ťažkým životným prekážkam počas jedného roka pod vedením skúseného kondičného trénera Maroša Molnára podarilo schudnúť až 79 kilogramov, bolo zvedavých v rámci aktuálnej sezóny doposiaľ rekordných 396-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v porovnaní s minulým týždňom tak šou získala na svoju stranu ďalších 59-tisíc divákov. V čase vysielania mali Extrémne premeny Slovensko dosah až na 667-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Pozor Aktualita:  Muž prišiel za pár minút o takmer 200 000 eur. Pribúdajú sťažnosti na obľúbenú spoločnosť

Na celej čiare zvíťazila aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá v cieľovej skupine 13–55 zaznamenala výborný rating 3,3 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 28,5 %. Konkurenčnú zábavnú reláciu Sedem si na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zvolilo iba výrazne podpriemerných 6,0 % z divákov pri obrazovkách.

Výborne sa darí aj podvečernému rodinnému seriálu Mama na prenájom, ktorý v cieľovej skupine 13–55 s ratingom 4,3 % a podielom na trhu 21,9 % v stredajšom rebríčku sledovanosti predbehol dokonca aj všetky prime-time programy konkurencie.

Druhým najsledovanejším stredajším programom sa v cieľovej skupine 13–55 stala hlavná spravodajská relácia Televízne noviny, ktorá si pripísala rating 6,1 % a trhový podiel 24,7 %. Súhrn najdôležitejších udalostí z domova i zo sveta si na obrazovkách TV Markíza nenechalo ujsť 390-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom dosah mali Televízne noviny až na 647-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Pozor Aktualita:  Brikety vs. palivové dřevo. Srovnání z hlediska ceny, výhřevnosti a možného zákazu

Pyšná princezná Čítajte viac Legendárna rozprávka úplne inak: Pyšná princezná mieri do kín, pozrite si trailer a fotky

Zabodovala aj nasledujúca relácia Počasie, ktorá v cieľovej skupine 13–55 dosiahla tretie miesto vďaka ratingu 6,0 % a trhový podiel 22,9 %. V širšej cieľovej skupine 12+ sa aktuálne informácie o počasí stali dokonca celkovo najsledovanejším programom dňa, keď zaujali 402-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Ranné vysielanie tradične ovládlo dlhoročne úspešné Teleráno (rating 1,4 % / share 31,2 % v CS 13–55) aj s nasledujúcou Zámenou manželiek (rating 1,7 % / share 30,2 % v CS 13–55), bez problémov si tak poradili s konkurenčnými reláciami Ranné Noviny (share 11,3 % v CS 13–55) a Bez servítky (share 7,8 % v CS 13–55) na TV Joj.

Najvyššie priečky vo včerajšom rebríčku sledovanosti menších staníc patrili televízii Dajto s populárnym sitkomom Dva a pol chlapa (rating 1,4 % / share 10,5 % a rating 1,4 % / share 10,7 % v CS 13–55). Tretie miesto obsadila stanica Markíza KRIMI s obľúbeným kriminálnym seriálom NCIS – Námorný vyšetrovací úrad (rating 1,3 % / share 4,9 % v CS 13–55).

Skupina Markíza (Markíza, Doma, Dajto, Markíza KRIMI, Markíza KLASIK) bola v stredu v komerčne podstatnej cieľovej skupine 13–55 suverénnym trhovým lídrom celodenne (share 36,1 %) aj v prime-time 19:00–23:00 (share 37,5 %). Aj samotná TV Markíza bola lídrom trhu celodenne (share 23,1 %) aj v prime-time 19:00–23:00 (share 26,0 %).

Pozor Aktualita:  KVÍZ: Poznáte podle obrázku hausbót nebo tiny house? Češi mají v názvosloví stále velké mezery

Celý článok tu: ZDROJ ZDE ….✅ REKLAMU ✅ Môžete tu mať napríklad vo forme spätného odkazu viac :Ceny reklamy
….