Jaguar má nové logo a chce byť módnou ikonou. Aj keď nemá čo predávať

Automobilka Jaguar ohlásila pompéznym spôsobom vstup do novej éry, prvým krokom je nové logo a nová vizuálna identita. V rámci nej na skákajúceho jaguára na prednej kapote môžete už navždy zabudnúť. Aj keď sa predaje Jaguaru v súčasnosti blížia nule a onedlho na relatívne dlhý čas dokonca zastaví výrobné linky v očakávaní svojho „elektrického prerodu“ (ktorý však príde až v roku 2026), svoju budúcnosť vidí veľkolepo. Na rozdiel od väčšiny ostatných ľudí.

Jaguar E-Pace - 2021 Čítajte viac Takto sa ‘zabíja‘ značka. Jaguar zastavuje predaj všetkých áut. Nové nemá

Nová identita je založená na filozofii absolútnej originality: „Copy Nothing“ (Nekopírovať nič) a okrem modernizovaného loga zahŕňa aj nový dizajnový jazyk a celkový rebranding. Aj preto značka už od roku 2021 pracuje na pláne „Reimagine“, ktorého cieľom je transformovať ju na moderný symbol luxusu.

Jedným z najvýraznejších prvkov rebrandingu je logo, ktoré zosobňuje nový prístup k dizajnu. Ten je založený na štyroch princípoch, rôzniacich sa podľa toho, kde je nový dizajnový jazyk využitý, či už na produktoch, výrobných linkách, alebo inde:

  • Device Mark: Logo predstavuje geometrickú symetriu a jednoduchosť, pričom využíva kombináciu veľkých a malých písmen, ktoré symbolizujú vizuálnu harmóniu.
  • Makers Mark: Nová verzia ikonického „skákajúceho jaguára“ (Leaper), ktorá už nebude fyzickou súčasťou kapoty, ale skôr moderným grafickým symbolom.
  • Strikethrough: Výrazné grafické línie, ktoré sú symbolom originality a odlišnosti Jaguaru.
  • Farby a textúry: Výrazné farby ako žltá, červená a modrá, inšpirované umeleckou paletou, dodávajú produktom energiu a hravosť.
Pozor Aktualita:  Rusi si užívajú: V treťom roku vojny vzrástol predaj Rolls-Royceov aj ustríc

Nový dizajn bude predstavený počas Miami Art Weeku 2. decembra, keď tam Jaguar odhalí koncept Type 00, ktorý je predzvesťou budúcich modelov. Tie budú čisto elektrické a prvý z nich by mal prísť na trh v roku 2026.

Nová logo Jaguaru Foto: Jaguar

JAGUAR MONOGRAM ARTISTS MARK 75X68B 191124 Nová logo Jaguaru

Jednou z najzásadnejších zmien, ktoré prichádzajú s touto transformáciou, je snaha Jaguaru prekročiť hranice automobilového priemyslu. Automobilka sa snaží stať symbolom luxusu, podobne ako Hermès či Louis Vuitton. To je od automobilky, ktorá v podstate nemá žiadne nové autá a dopredáva len to, čo vyrobila, mimoriadne odvážne predsavzatie.

Pozor Aktualita:  Nissan znižuje výrobu a prepustí 9 000 ľudí. Riaditeľ sa vzdá polovice platu

Nová vizuálna identita Jaguaru

Nová vizuálna identita Jaguaru

Rawdon Glover, výkonný riaditeľ Jaguaru k tomu dodal: „S novým logom a identitou značka Jaguar ukazuje, že je pripravená stať sa lídrom v oblasti luxusných elektromobilov a kreatívneho dizajnu. Pre fanúšikov i nových zákazníkov to znamená jediné: budúcnosť Jaguaru bude rovnako vzrušujúca ako jeho bohatá minulosť.“ My skôr uvažujeme nad tým, či značku s týmto prístupom ešte vôbec nejaká budúcnosť čaká.

Celý článok tu: ZDROJ ZDE ….✅ REKLAMU ✅ Môžete tu mať napríklad vo forme spätného odkazu viac :Ceny reklamy
….