Koniec jednej éry na JOJke: Kľúčový program odchádza, náhrada poteší mnohých Slovákov

Televízia JOJ sa rozhodla pre výraznú zmenu vo svojej programovej štruktúre. Podľa portálu Mediálne v roku 2025 neplánuje pokračovať s ďalšou sériou svojej populárnej šou Česko Slovensko má talent. Tento program bol dlhé roky kľúčovým prvkom jej vysielania, no pokles sledovanosti naznačil potrebu kreatívneho oddychu.

Diváci si všimli, že sledovanosť Talentu v posledných rokoch výrazne klesala. Na jeseň 2023 šou nedokázala konkurovať programu Pečie celé Slovensko, ktorý vysielala vtedajšia RTVS, dnes známa ako STVR. Počet divákov sa znížil, pričom finále sledovalo len 355-tisíc divákov. Napriek tomu JOJka ešte na jeseň 2024 odvysielala dvanástu sériu, ktorá priniesla viacero zmien, najmä v zložení poroty.

Sobik Niko a cesta za polarnu ziaru Čítajte viac Sobík Niko sa vydá za dobrodružstvom: Do kín prichádza animák, ktorý si deti zamilujú

Pozor Aktualita:  Prvý vianočný film príde do kín už o pár dní: Hviezdi v ňom The Rock a bude to poriadne akčná jazda

Zmeny v porote priniesli nové tváre ako Leoš Mareš, Mária Čírová a Eva Burešová, zatiaľ čo obľúbení porotcovia ako Jaro Slávik, Jakub Prachař, Diana Mórová a Marta Jandová zostali. JOJka tiež experimentovala s vysielacím časom, keď presunula šou z nedeľného prime-timu na stredajší slot. Ani tieto zmeny však nepriniesli očakávané výsledky, keďže dvanásta séria Talentu dosiahla priemernú sledovanosť len medzi 3 – 4 % v cieľovej skupine 13–55 rokov.

Nové programy a plány do budúcnosti

Namiesto Talentu prichádza na scénu nová svadobná šou Vezmeš si ma, ktorá sa zameria na ženy túžiace po manželstve. Tento formát ponúkne ženám možnosť zorganizovať si rozprávkovú svadbu s pomocou televízneho tímu. Hľadanie lásky na televíznych obrazovkách je vždy atraktívne a televízia verí, že tento nový formát osloví široké publikum.

Pozor Aktualita:  Čomu veria Slováci? O prvom mieste v objektivite spravodajstva majú jasno

Zástupcovia televízie JOJ zároveň oznámili, že plánujú spustiť novú stanicu JOJ Šport 2, čím rozšíria svoju programovú ponuku a oslovia športových fanúšikov. Tieto kroky naznačujú, že JOJka sa snaží prispôsobiť meniacim sa trendom a preferenciám divákov. Hľadanie nových spôsobov, ako zaujať a udržať si svoju pozíciu na trhu, je pre televíziu kľúčové.

Zmeny v programovej štruktúre sú nevyhnutné, aby televízia mohla pokračovať v úspešnom pôsobení na mediálnom trhu, tvrdí televízia.

Celý článok tu: ZDROJ ZDE ….✅ REKLAMU ✅ Môžete tu mať napríklad vo forme spätného odkazu viac :Ceny reklamy
….