Tento originálny formát, v ktorom majú diváci priamo v hľadisku možnosť klásť otázky hosťom, prilákal za uplynulý rok k obrazovkám viac ako 1,5 milióna divákov a stal sa jednou z najobľúbenejších politických diskusií na Slovensku. Najviac fanúšikov má relácia Král na ťahu v mestách Trenčín a Nitra, kde sú obľúbení najmä medzi divákmi s vysokoškolským vzdelaním, ktorí oceňujú kvalitnú diskusiu a vyvážený formát relácie.
Relácia Král na ťahu bola prvýkrát odvysielaná 24. októbra 2023 s hosťami Michalom Šipošom, Romanom Mikulcom (OĽANO), Máriou Kolíkovou a Branislavom Gröhlingom (SaS). Odvtedy TA3 odvysielala celkovo 41 premiérových epizód, ktoré si na minútu bez prerušenia zaplo spolu až 1 287 000 divákov vo vekovej kategórii 12+.
Čítajte viac Otvorená kultúra ohlásila mimoriadnu akciu: Chce spojiť niekoľko miest
Najvyššiu sledovanosť relácia zaznamenala 6. februára 2024, kedy epizóda s Robertom Kaliňákom (Smer-SD), Richardom Rašim (Hlas-SD), Richardom Sulíkom (SaS) a Milanom Majerským (KDH) kedy si reláciu zaplo 245 tisíc divákov. Reprízované epizódy taktiež prispievajú k úspechu relácie – najsledovanejšia repríza z 7. februára 2024 oslovila až186 tisíc divákov.
Relácia Král na ťahu sa vysiela naživo, pričom v štúdiu sú prítomní aj diváci, ktorí sa aktívne zapájajú do diskusie otázkami na politikov. Diváci majú navyše možnosť vyjadriť svoj názor prostredníctvom SMS hlasovania, na základe ktorého je na konci každého dielu vyžrebovaný jeden z hlasujúcich, ktorý získa exkluzívnu cenu – Královu zlatú čašu.
„Relácia Král na ťahu pre mňa znamená niečo výnimočné. Prináša priestor na otvorenú diskusiu o zásadných politických otázkach a to priamo pred očami divákov, ktorí svojou prítomnosťou v štúdiu pridávajú relácii ďalší rozmer. Je to unikátny formát – vždy ide o dynamický súboj dvoch politikov proti dvom na opačnej strane, čo zaručuje skutočnú konfrontáciu názorov a postojov. Každý štvrtok máme možnosť vidieť rôzne perspektívy a ja sa snažím debatu viesť tak, aby diváci získali plnohodnotný obraz o tom, čo sa deje a čo môže ovplyvniť ich každodenný život. Som vďačný za dôveru divákov, ktorí nás každý týždeň sledujú, a verím, že aj v ďalšom roku budeme prinášať rovnako intenzívne a hodnotné diskusie,” hovorí moderátor.
Čítajte viac Otvorená kultúra ohlásila mimoriadnu akciu: Chce spojiť niekoľko miest
„TA3 vždy kládla dôraz na poskytovanie kvalitného a dôveryhodného spravodajstva, a som veľmi hrdá, že relácia Král na ťahu je presne tým formátom, ktorý naši diváci vyhľadávajú. Keď sme začínali s myšlienkou tejto relácie, mala som plnú dôveru v Braňa Krála, že formát profesionálne zvládne a dokáže ho viesť s atraktívnym a vyváženým prístupom, ktorý osloví široké publikum. Braňo prináša výnimočnú kombináciu odbornosti a osobného šarmu, ktorá umožňuje hosťom otvorene diskutovať a divákom získať nový pohľad na aktuálne politické dianie. Teší ma, že v relácii, ktorá oslavuje prvý rok, vidíme stabilný rast a dôveru divákov,“ hovorí Zuzana Martináková, riaditeľka spravodajstva TA3.
Počas uplynulého roka si reláciu Král na ťahu zaplo na TA3, či už ako premiéru alebo reprízu, spolu viac ako 1 500 000 divákov v univerzálnej cieľovej skupine 12+.
Celý článok tu: ZDROJ ZDE ….✅ REKLAMU ✅ Môžete tu mať napríklad vo forme spätného odkazu viac :Ceny reklamy
….