Najlepšia slovenská tenistka sa v nedeľňajšom finále predstaví proti 168. hráčke rebríčka, Viktoriji Golubicovej zo Švajčiarska. Tá si v semifinále poradila jednoznačným výsledkom 6:1, 6:2 s Češkou Mariou Bouzkovou.
Šramková sa tak po prvýkrát v kariére posunie vo svetovom rebríčku do najlepšej päťdesiatky. Podľa priebežného poradia jej po postupe do finále v Ťiang-si patrí 43. miesto.
Úvodný set súboja Šramkovej so Siegemundovou priniesol mnoho dramatických momentov. Trval nekonečných 81 minút – bol o tri minúty dlhší ako prvé semifinále medzi Golubicovou a Bouzkovou. Rozhodnutie priniesol až záverečný tajbrejk. V ňom Slovenka využila za stavu 6:4 hneď prvý setbal po umnom skrátení hry, ktoré Nemka s námahou dobehla, ale loptičku poslala do siete.
Druhé dejstvo už bolo v jasnej réžii slovenskej reprezentantky, ktorej sa podarilo dvakrát vziať podanie súperky a veľmi rýchlo sa dostala do vedenia 4:0. Šramková bola stopercentná pri využívaní brejkbalových príležitostí, keď uspela dovtedy pri všetkých štyroch možnostiach pri podaní Siegemundovej.
V piatom geme druhého setu musela Šramková bojovať v 15 minút trvajúcej hre tvrdo o svoje podanie, odvrátila až päť brejkbalov húževnatej Nemky. Napokon sa jej podarilo aj so šťastím, úderom, po ktorom loptička brnkla o sieť, zvýšiť na 5:0. Siegemundová ešte zdramatizovala zápas ziskom dvoch gemov. No v ôsmej hre dokázala Šramková zakončiť zápas využitím druhého mečbalu pri podaní súperky.
Dvadsaťsedemročná Slovenka zdolala Siegemundovú aj v septembri vo finále na turnaji v thajskom Hua Hin, kde získala svoj premiérový titul na okruhu WTA. Týždeň predtým postúpila aj do finále v tuniskom Monastire, kde však nestačila na Britku Sonay Kartalovú. Úspešný september potom na tisícke v Pekingu zavŕšila postupom z kvalifikácie až do 3. kola.
dvojhra – semifinále:
Rebecca ŠRAMKOVÁ (SR-2) – Laura Siegemundová (Nem.) 7:6 (4), 6:2, Viktorija Golubicová (Švajč.) – Marie Bouzková (ČR-1) 6:1, 6:2
Celý článok tu: ZDROJ ZDE ….✅ REKLAMU ✅ Môžete tu mať napríklad vo forme spätného odkazu viac :Ceny reklamy
….