Reklama, ktorú uviedla spoločnosť Telekom má desaťtisíce pozitívnych ohlasov. Za týmto podareným kúskom stojí slovenská reklamná agentúra Saatchi & Saatchi. Vianočná kampaň má poukázať na to, že aj napriek tomu, že každý z nás je rozdielny, dokážeme nájsť spoločnú reč.
„Kde končia bariéry, vznikajú spojenia,“ tak znie názov kampane, ktorá rozpráva príbeh priateľstva, ktoré doslova rozbíja bariéry a hranice. Ako informoval portál Closer.sme.sk, reklamný šot bude uvedený v 10 európskych krajinách vrátane slovenského trhu. Teda na tých miestach, kde pôsobí spoločnosť Deutsche Telekom.
Petra Novotná, riaditeľka marketingovej komunikácie a zákazníckej skúsenosti Slovak Telekom uviedla, že sa do spoločnosti snažili vniesť „posolstvo zmiernenia polarizácie a inšpirovať ľudí, aby sa zamerali na to, čo ich spája“.
Prečo si reklama získala srdcia Slovákov? Odpoveď je veľmi jednoduchá. Ide o modernú „rozprávku“ o dvoch dievčatách, ktoré žijú svoj život v iných svetoch, teda v rozdielnych sklenených bublinách postavených vedľa seba. Napriek tomu, že ich od priateľstva delia dve sklenené bariéry a škaredé pohľady rodičov oboch dievčat, sa príbeh skončí pre hlavné hrdinky šťastne.
Agentúra Saatchi & Saatchi vyhrala už po druhý rok príležitosť tvoriť reklamu pre Telekom. „O vianočnú kampaň musela zabojovať v medzinárodnom tendri s ďalšími piatimi agentúrami z rôznych európskych krajín. Zadanie bolo špecifikované v súlade s poslaním našej značky spájať ľudí a s myšlienkou tzv. sociálnych bublín prišla samotná agentúra,“ uviedla pre Closer Novotná.
„Rozprávkový príbeh vianočnej kampane nás oslovil, pretože na jednej strane odráža našu realitu, ale zároveň prináša sviatočnú rozprávkovú atmosféru, ktorá nás spontánne motivuje k tomu, aby sme sa k sobe správali lepšie. Dobre funguje aj v rámci našej komunikačnej platformy #respekt, ktorej prostredníctvom sa dlhodobo snažíme inšpirovat ľudi k hľadaniu vzájomného spojenia a porozumenia nielen v online priestore a nielen na Vianoce,“ tvrdí Novotná.
Jaroslav Vígh z agentúry Saatchi & Saatchi uviedol, že kampaň má divákom pripomenúť, aby dali šancu všetkým ľuďom. Aj tým, s ktorými ich navonok delia neprekonateľné rozdiely.
Čítajte viac TOP 10 slovenských seriálov posledného desaťročia: Najväčší úspech zožali „trháky“ RTVS
Kreatíva pochádza zo Slovenska
Reklama je výnimočná nielen z hľadiska rozpočtu, ale aj výbere režiséra či herečiek. Samotný nápad a kreatíva pochádza priamo od nás, na produkcii ako takej však pracovalo viacero ľudí z krajín Európy a pri samotnom natáčaní reklamy mal štáb až 200 členov.
Dve mladé herečky, Molly McLaine a Bumble Clark sú z Veľkej Británie a už nejaké roly v televíznych seriáloch majú za sebou. Za réžiou stojí nemecký režisér Alex Feil, ktorý stojí aj za BMW reklamou The Small Escape či Eatkarus pre Edeku. Na reklame pracoval aj trojnásobný víťaz Oscara, Mark Coulier, ako maskér.
Celý článok tu: ZDROJ ZDE ….✅ REKLAMU ✅ Môžete tu mať napríklad vo forme spätného odkazu viac :Ceny reklamy
….