STVR nakoniec bude fungovať na doméne stvr.sk. Doteraz doménu vlastnil študent, ktorý na nej prezentoval svoj blog. „Ahojte, vitajte na webe Slovak Tech Videoless Reviews, alebo skrátene STVR.Táto stránka bude slúžiť ako môj malý osobný blog, kde budem pridávať recenzie na rôzny zaujímavý hardware a software, ktorý sa ku mne dostane,“ píše sa doteraz na spomínanej doméne.
Ešte vo štvrtok na nej pribudol oznam, že doména prejde do vlastníctva štátu. „Dnes mi bolo doručené rozhodnutie sporu o doménu stvr.sk. V tomto spore vyhral sťažovateľ, čiže Slovenská televízia a rozhlas. Do niekoľkých dní bude celé znenie rozhodnutia dostupné na webovom sídle centra ADR . Ďakujem Vám za podporu,“ píše.
Čítajte viac Fico vystúpil v ruskej televízii: Je to hanba, hovorí opozícia
Novela o RTVS (STVR) vstúpila do platnosti ešte v júli. Odvtedy sa však veľa nezmenilo, okrem odstrátenia starého loga. Nové však verejnosť doteraz nevidela, napriek tomu, že ním podľa medializovaných informácií už telerozhlas disponuje.
Verejnoprávny Rozhlas a televízia Slovenska (RTVS) za od 1. júla zmenil na Slovenskú televíziu a rozhlas (STVR). Na pozícii generálneho riaditeľa skončil Ľuboš Machaj, novú inštitúciu bude do zvolenia nového šéfa zastupovať Igor Slanina. Zmeny nastali aj na iných manažérskych pozíciách, odchod oznámili viacerí redaktori a redaktorky.
Ministerka kultúry Martina Šimkovičová sľúbila predstaviť nové logá ešte v júli, doteraz tak však neurobila. Kedy sú plánované ďalšie zmeny značky a vizuálnej identity celej inštitúcie – zmeny zvučiek relácií, džingle, programové upútavky, vizuál spravodajstva, logá na mikrofónoch či autách, označenie budov, ďalej zmena webových stránok a aká bude nová doména, sociálnych sietí a množstva ďalších vecí, zatiaľ rezort kultúry nehovorí.
Známa nie je ani suma, koľko by mal celý rebranding stáť. Ministerka hovorila o sume 10-tisíc eur, no táto suma nie je reálna, zrejme mala na mysli len samotné logo. Kompletný rebranding sa môže vyšplhať do výšky stovky tisíc eur. Nejde totiž len o zmeny na televíznych obrazovkách či internete, ale o polepy na autách, logá na mikrofónoch a desiatky ďalších predmetov.
Čítajte viac Reportérka Markízy skončila v nemocnici: Kövešovú napadli kvôli jej práci
Na naše otázky ministerstvo neodpovedalo, telerozhlas nám však poslal stanovisko. „Nová vizuálna identita verejnoprávnej inštitúcie je zásadná vec, ktorá si vyžaduje dlhší čas na prípravu, ale aj na samotnú implementáciu. V STVR vznikla interná pracovná skupina, ktorá má na starosti prípravu rebrandingu značky,“ napísala nám Andrea Pivarčiová ešte v septembri.
„Jej základnou úlohou je nateraz zvoliť efektívny procesný postup, identifikovanie všetkých krokov potrebných k realizácii a vymedzenie časového harmonogramu jednotlivých bodov tohto procesu,“ dodáva.
Vyzerá to, že si na novú identitu ešte počkáme. „S ohľadom na časovú náročnosť a objem práce spojenej s týmito krokmi je pravdepodobné, že samotná realizácia spomínaných plánov sa uskutoční už pod vedením nového generálneho riaditeľa Slovenskej televízie a rozhlasu,“ hovorí Pivarčiová.
Celý článok tu: ZDROJ ZDE ….✅ REKLAMU ✅ Môžete tu mať napríklad vo forme spätného odkazu viac :Ceny reklamy
….