„Som veľmi prekvapený, že demokratom, ktorí v prezidentských voľbách v roku 2020 tvrdo a statočne bojovali a získali rekordné množstvo prostriedkov, nezostalo veľa peňazí,“ vyhlásil Trump. „Dôrazne odporúčam, aby sme ako strana a v záujme zúfalo potrebnej jednoty urobili čokoľvek, čo im v tomto ťažkom období pomôže,“ napísal Trump na sociálnej sieti X.
Ponuka novozvoleného prezidenta prichádza krátko po tom, čo na verejnosť prenikli informácie, že Harrisovej volebnému štábu chýba približne 20 miliónov dolárov na splatenie svojich záväzkov. Podľa denníka New York Post vynaložil Harrisovej tím tesne pred voľbami tieto prostriedky na koncerty v kľúčových štátoch v poslednom pokuse o presvedčenie voličov.
Zdroje z prostredia Harrisovej štábu uviedli, že náklady na vystúpenia Jona Bon Joviho v Detroite, Christiny Aguilery v Las Vegas, Katy Perry v Pittsburghu a Lady Gagy vo Filadelfii mali na výdavky demokratov zásadný vplyv. Hoci hudobníci vystupovali bezplatne, príprava koncertov bola mimoriadne nákladná
Podľa denníka The Washington Examiner volebný štáb taktiež zaplatil jeden milión dolárov produkčnej spoločnosti televíznej moderátorky Oprah Winfreyovej, ktorá vystúpila na viacerých kampaňových podujatiach.
Jeden zo zdrojov označil koncerty za „plytvanie financiami, ktoré mohli byť vynaložené na reklamy, v ktorých by sa voličom vysvetľovala hospodárska politika,“ keďže množstvo Američanov bolo znepokojených vysokými úrokovými sadzbami a infláciou.
Telegraph pripomína, že oproti demokratom viedli republikáni veľmi cielenú kampaň, ktorá využívala bezplatné médiá. Trump vystúpil v mnohých populárnych podcastoch vrátane najpopulárnejšieho podcastu v USA The Joe Rogan Experience. Vystúpením sa snažil získať podporu najmä medzi ťažko osloviteľnými mladými mužskými voličmi.
Podľa najnovších údajov zverejnených Federálnou volebnou komisiou demokrati a organizácie, ktoré ich podporujú vyzbierali celkovo na volebnú kampaň 2,3 miliardy dolárov. Republikáni o 500 miliónov menej.
Celý článok tu: ZDROJ ZDE ….✅ REKLAMU ✅ Môžete tu mať napríklad vo forme spätného odkazu viac :Ceny reklamy
….