Železničiari ohlásili modernizáciu. Cestujúcich čakajú nové vlaky. Na čo sa môžete tešiť ak jazdíte vlakom?

„Chceme, aby sme mali spokojných a angažovaných ľudí,“ hovorí generálny riaditeľ Peter Helexa. „To zahŕňa zlepšenie mzdových podmienok vrátane zavedenia stabilizačného príspevku, čo sa nám podarilo od 1. júla tohto roka, modernizáciu pracovného prostredia a poskytovanie kvalitných pracovných pomôcok,“ vysvetlili zástupcovia ZSSK.

Druhým pilierom nového smerovania a cieľov je modernizácia vlakového parku. ZSSK plánuje nákup nových a modernizovaných vlakov do regionálnej aj diaľkovej dopravy, čo prinesie zvýšenie komfortu a bezpečnosti pre cestujúcich. „Budeme dôsledne vyraďovať zastarané vozidlá a unifikovať vozidlový park, čo nám umožní efektívnejšie riadiť údržbu a opravy,“ vysvetľuje člen predstavenstva Karol Henzély. Ďalšími opatreniami sú výstavba údržbových stredísk v Žiline a Košiciach a elektrifikácia depa v Humennom, čo prispieva k zvýšeniu efektivity a ekologickosti prevádzky.

Branislav Gröhling, SaS Čítajte viac Liberáli vyzývajú ministra Ráža, aby vyriešil žalostný stav železníc: každý vlak mešká a to máte šťastie, že sedíte

Pozor Aktualita:  Ako sledovať zápasy Slovanu Bratislava v Lige majstrov?

Ďalším pilierom modernizácie ZSSK sú moderné služby. Preto národný dopravca investuje do rozvoja mobilnej aplikácie, ktorá umožní jednoduchší nákup lístkov a poskytne aktuálne informácie o cestovaní. Ďalej sú to inovácie WiFi technológie vo vlakoch na najnovšie štandardy 5G sietí a WiFi 6 pre zrýchlenie a skvalitnenie poskytovaných dátových služieb a s ohľadom na kyberbezpečnosť, inovácia informačných systémov vo vlakoch za účelom obohatenia informovanosti a zábavy cestujúcich vo vlaku rôznymi službami a aplikáciami infotainmentu a entertainmentu či príprava nového webu a aplikácie pre pohodlnejší a intuitívnejší prístup k službám ZSSK.

Štvrtým pilierom je zabezpečenie dlhodobej finančnej stability a udržateľnosti. Železničná spoločnosť sa zameriava na maximálne využitie finančných zdrojov z Európskej únie a dôkladnú prípravu na liberalizáciu trhu. „Musíme byť pripravení na konkurenciu a efektívne riadiť naše náklady,“ zdôrazňuje Peter Helexa. To zahŕňa implementáciu nákladového modelu a digitalizáciu procesov, čo zvýši transparentnosť a efektivitu vnútorných operácií.

Pozor Aktualita:  Hrôza počas daždivého víkendu v Trnave: Medzi panelákmi našli dve mŕtvoly!

Leo Express, doprava, prepravca, vlak, cestovanie, Čítajte viac Vlaky začali po Slovensku jazdiť po novom. Prídu výluky, zmeny na juhu aj novinky v IC-čkach

Spoločnosť taktiež plánuje využívať operatívny leasing vozidiel a optimalizovať vlastníctvo a využívanie nehnuteľností, čím zníži zbytočné náklady a zlepší hospodárske výsledky. „Zároveň sa sústredíme na zvyšovanie výnosov prostredníctvom efektívnej ponuky a úpravy cestovného, čo nám umožní dosiahnuť finančnú stabilitu aj v dlhodobom horizonte,“ dodáva Helexa.

Merateľným plánom stanoveným do roku 2027 je zvýšiť počet prepravených cestujúcich na 85 miliónov ročne, zlepšiť kvalitu služieb, modernizovať vozový park a dosiahnuť finančnú stabilitu. Súčasné vedenie Železničnej spoločnosti Slovensko kladie dôraz na ekologickú udržateľnosť a znižovanie emisií.

Celý článok tu: ZDROJ ZDE ….✅ REKLAMU ✅ Môžete tu mať napríklad vo forme spätného odkazu viac :Ceny reklamy
….